مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد،

 از برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق با گرایش گزارش نویسی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان خبر داد.



یزدفردا "علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، با اشاره به لزوم توجه به بعد آموزشی و ارتقای سطح علمی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این دوره آموزشی 20ساعته با همکاری دفتر آموزش وپژوهش استانداری یزد برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره تا ( 17 اسفند) فرصت دارند برای ثبت نام به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها مراجعه کنند.


مسئول کانون مساجداستان یزد ادامه داد: این دوره آموزشی (19 تا 20 اسفند) از ساعت 8 تا 21 بعدازظهر در ساختمان آموزش و پژوهش استانداری یزد برگزار می شود.


مسئول کانون مساجد استان یزد، با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد و دفتر آموزش استانداری اعطا می شود، از علاقه مندان خواست برای شرکت و ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.


حکیمیان، با اشاره به برگزاری متداوم دوره های آموزشی در طول سال، برگزاری دورهای آموزشی را در توانمندسازی و بروز رسانی نیروهای انسانی، آشنایی مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه پژوهش و ارتقای کمی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا